Torsdag

image1234

Godmorgon, hoppas ni sovit bra. Jag gick upp lite tidigare idag, typ tjugo i sex så jag är trött. Vill bara lägga mig och sova några timmar till. Men måste upp och jobba. Men det är roliga saker jag ska göra idag. Berättar mer sedan. I går var det ju Top Model, spännande, jag tyckte rätt person åkte ut. Eller, jag vet inte, det var någon annan som var sämre, vet inte vad hon heter. Men men, har iaf två favoriter, En börjar på S och den andra heter Lisa. De var grymt duktiga, jätte fina bilder för att vara den första plåtningen. Har ni någon favorit?

Åhh imorgon är det fredag, äntligen, jag tycker att både helgen och vardagar går fruktansvärt fort. För fort, måste börja tänka på framtiden nu.

Ska snart göra lite frukost som jag ska ta med mig till jobbet, massor med frukt.

Vilken är eran favoritfrukt?
Min är nog vindruvor

image1235

Kommentarer
Postat av: aida

fina bilder ^^ min favoritfrukt är clementin !

2008-02-21 @ 15:43:03
URL: http://aidaaas.blogg.se
Postat av: Yvonne

Persikor :)

2008-02-22 @ 18:10:57
URL: http://blogg.passagen.se/tovebba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0