Tordag

Godmorgon
Anlände till jobbet för en stund sedan. Gick upp runt sex tiden för att hinna gå ut med Mexx innan vi begav oss hit, så han fick följa med idag, stackarn, han som är så morgontrött och så fick jag tvinga upp honom. Hehe.

Min frukost bestod av frukt. Ska börja äta nyttigt nu. Måste tänka på min kropp och hälsa, så att man får vara med några år till :)

Igår kollade jag och mamma på Top Model 9, det blev en hel del skratt. I år är dom på en kryssning, har redan några favoriter men har inte lärt mig namnen än. Det kommer nog bli en bra säsong.
 
Idag är det alla hjärtans dag då jag ska visa dom som betyder något lite extra. Det behöver inte vara någon stor sak utan bara att visa hur mycket dom betyder för en.     

Vilket underbart väder det är idag med. härligt, ska ta med Mexx på en långpromenad på lunchen, hoppas det är sol då också.                                 

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

hoppas du får en bra dag på
jobbet

2008-02-14 @ 08:53:30
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: sandra

Det är ju riktigt gott med frukt oxå! :) Ha en bra dag!

2008-02-14 @ 09:07:07
URL: http://firstsight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0