Söndag

Godmorgon
har ni sovit gott? det har jag. Det blir inte ut och springa idag, inge bra väder alls, funderar på att köra lite styrka, mage och rumpa hemma i stället. I går kollade jag och älskling på filmen Shutter, en thailänsk skräckfilm, haha gud vad jag hoppade till hela tiden. Var tvungen att hålla Samis hand. HIhi. Men den var bra. Typisk "japansk" skräckfilm. Värd att se. Sitter här i stolen med Money bakom ryggen, han ska alltid sitta bakom mig när jag sitter här, visst det är jätte mysigt iof så jag ska inte klaga. Min lille kisse.

Ush idag är det söndag vilket betyder att imorgon är det dags för jobb igen. Vad fort det går. Om jag har räknat rätt så kommer Tina hem imorgon från Thailand, den lyckosten har varit där i tre veckor. Så nu kommer jag inte våga träffa henne på någon vecka eftersom att jag kommer att se ut som ett lik jämfört med henne. Hehe. Nä men Tina ska jag absolut träffa så fort som möjligt. Vill höra allt. Så i veckan ska jag dra med henne och fika och sitta och skvallra.

Jag ska snart gå in och göra lite frukost, men nu ska jag sätta igång och träna lite.

Vad ska ni hitta på idag?

image1275

Kommentarer
Postat av: Natta

God morgon!
jag ska iväg och jobba snart :) vilken söt katt.

2008-02-24 @ 10:12:36
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra dag :)

2008-02-24 @ 11:31:52
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0