Sjukling

Okej jag har börjat inse att jag faktiskt är sjuk. Tror det är en förkylning eller något på gång, har så ont i kroppen och huvudet. Känner mig hängig och baran längtar hem till sängen. Ska bita ihop tills jag slutar. Ändå inte lång stund kvar. Blir hämtad av min kära pojkvän iaf. Inge kul att vara sjuk. Sitter här med halsduken och fryser. Har tryckt i mig två glassar. Jag hoppas inte detta beror på stress. Då är det kört. Hehe.. nä då.

Så efter jobbet ska jag bara köpa nått gott till ikväll. Byta om till pjyamas och glo på tv. Imorgon så ska vi ju fira chefen som fyller 40 så jag vill ju inte missa det heller. Kanske drar en snabbis imorgon och käkar lunch med dom och sen dra hem. Men jag får se, ska lyssna på min kropp nu.

Sami kommer om en kvart, tack älskling!

Hoppas ni mår bra iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0