Onsdag

image1322

image1323

Godmorgon
Hoppas att ni har sovit gott, jag har sovit som en stock, gick upp halv sju idag. Regnet öser ner och jag har verkligen ingen lust att gå ut, vill bara krypa ner under sängen igen, vara ledig idag, men jag måste till jobbet och fortsätta med alla driftavtal och lite småsaker. Ska snart in och göra lite frukost. Blir nog frukt idag. Idag är det onsdag vilket betyder top model. Älskar onsdagar. Och idag är det väl Rent Hus också. Haha. Det måste vi bara kolla på. Jag förstår inte hur man kan ha så skitigt hemma. Jag skulle inte klara av att ha det så jag skulle må så himla dåligt. Så jäkla äckligt. Det ska bli intressant att se.



Idag ska jag träffa Marina efter jobbet, om det är ett sånt här väder så sätter vi väl oss på ett café eller nått. Man kan hoppas att det blir bättre senare. Efter regn kommer sol. Hope soo. När jag får tid idag så ska jag beställa de där koftorna jag visade igår, ska beställa massor med olika färger, gillade dom skarpt, ska även kolla efter långärmade tröjor, fick ju tips av er i går..

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: dolly

Tävling i min blogg :) välkommen in och tävla :)

2008-02-27 @ 08:28:05
URL: http://missdolly.blogg.se
Postat av: NICOLE

Dolly: ja det kanske man ska :)

2008-02-27 @ 09:10:08
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0