Lost

Sitter här och kollar på Lost, missade det i onsdags pga att Top Model 9 gick samtidigt och jag prioriterade det först. Ska snart göra lite lunch som består av rester sedan igår. Indiska köttbullar med Burgurris. Mumsigt. Min favoriträtt typ. Eller jag har iof många. Nu börjar det bli grått ute vilket är synd, jag som tänkte ta en promenad sedan. Hmm får se vad jag gör. Har ingen bil jag kan låna heller, så det kommer sluta med att jag får gå. Jaja. Bara det är uppehåll så är det ingen fara. Jag har inget direkt planerat denna vecka, utan får se vad som händer, jag har lite planer med en sak men det kan jag inte avslöja än föränn det är klart. Jag ska iaf jobba varje dag från klockan 9-17, så det är som vanligt. Mycket bloggande vilket är skitkul. Ni får gärna ge mig lite tips på vad bloggen ska innehålla. Jag är öppen för förslag.

image1179

Kommentarer
Postat av: NINA

lost är så bra :)

2008-02-18 @ 12:27:14
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Nina: ja visst är det :D

2008-02-18 @ 12:30:29
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0