Film i min ensamhet

Sitter här och längtar till middagen, fast jag snodde lite pannkakor av småbarnen. Mumsigt. Pannkakor med glass,banan hallonsylt och grädde, yummi. Vi "vuxna" ska äta lamm, potatisgratäng och hemlagad svampsås. Ska bli gott. Älskling är fortfarande sjuk och min mage är inte sådär på topp men svullar som vanligt ändå. Inget kan få mig att sluta äta, nästan iaf. Är verkligen ett matvrak. Jag älskar mat. Har fixat mina naglar idag. Har verkligen problem med mina nagelband och där uppe, spricker hela tiden, fast jag använder handcream och olja :S om ni har några bra tips så ge mig :) Ska kolla om det kommer något intressant på tv idag, hmm då ska vi se. AFV är ju iof roligt att se men utöver det fanns det inget som lockade, blir väl mer Gossip Girl och några filmer. Ha en riktig filmkväll med mig själv. Har ni någon film att rekomendera?


image1061


image1059

Kommentarer
Postat av: carro

mysigt :D älskar hundar men har just nu bara en katt eftersom vi inte är hemma tillräckligt mycket och inte bor på rätt ställe! jag har tre syskon och två plats som är liksom ingifta på konstiga sätt haha, krånglig familj men jädrans så stor :D
Jag märkte att febern just kom tillbaka så den stiger som fan, just proppat i mig alvedon igen och är sjukt trött på det här nu! så det blir till att kolla på melodifestivalen och ta ett bad senare =) själv?

2008-02-09 @ 18:33:40
URL: http://wlund.blogg.se
Postat av: ida

Haha, gör du!? tack hihi..
Hoppas kvällen blir bra! Vad ska du göra?

2008-02-09 @ 18:35:42
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Paulin

åh! min mage kurrade när jag läste början av inlägget :P

2008-02-09 @ 21:01:37
URL: http://paaulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0