Dressingroom

Sitter just nu och flyttar över alla mina bilder till våran externa hårdisk, jag hade över 20 GB bilder, shit vad mycket. Inte undra på att min dator segar, blir verkligen galen varje gång den håller på att ta år på sig. Nu lär den bli lite snabbare. Kollar på Fear Factor, vidrigt program men ändå kul att se, jag skulle nog inte göra de där grejerna för 50.000 dollar. No way. Börjar bli lite trött redan vilket är jobbigt, men ska iaf inte lägga mig än på ett tag, vi ska glo på film och svulla chips. Funderar på att ta en joggingtur imorgon om vädret tillåter det. Skulle behöva det. Det är så härligt. Måste få igång kroppen lite, jag är ju ändå 21 år. Nej nu kan jag verkligen inte ligga på latsidan längre, en hälsorisk ju.

Imorgon är det söndag och jag har absolut ingen ide på vad vi ska hitta på. Blir att ta det lugnt. Skulle behöva göra en stor rensning av min gaderob, börjar bli för mycket i den. Skulle vilja bygga ut den men ska inte bo hemma så länge till så det känns lite onödigt. Vi ska ju flytta när jag slutat plugga och fått ett jobb. Och där ska vi verkligen ha ett dressingroom. Min mamma berättade för mig idag att arkitekten ska göra så att mamma får ett dressingroom, jäkla lyckost. Det har jag alltid velat ha. Hehe. Men det är hon värd lilla mamma. Åhh tänk att få ha ett dressingroom, men det värsta är, att jag skulle shoppa ännu mer då.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hmm, nää, jag såg en hel del folk men inga yngre, mest gamla par som var ute och gick, alla njöt verkligen av solen. Jag skulle dö för ett dressingroom!

2008-02-23 @ 21:27:59
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Marina: hehe okeej, det har verkligen varit toppenväder :D SOOOOOOOOOL. Vi tog med Mexx ut på en härlig promenad :)

2008-02-23 @ 21:34:11
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0