Ut och jogga

image2086

Godmorgon, har precis gått upp som man kanske ser på bilden. Jag som trodde det skulle bli soligt idag, men det kanske kommer. Tänkte pilla lite på designen på min blogg nu, göra den lite somrigare. Skönt att vara ledig i dag. Har lite att fixa. Money ligger här brevid mig som vanligt, hehe sötnosen. Han ska alltid vara med, överallt. Oftast brukar han sitta bakom mig när jag sitter vid datorn.

Funderar på att sätta på mig träningskläderna och gå ut och jogga ? kanske ska göra det innan jag äter frukost. Måste komma i gång med det nu känner jag, förut gick jag alltid upp en timme tidigare varje dag för att gå ut och jogga innan skolan.. Det var så skönt.. Jo men så får det bli. Går kanske en runda med Mexx först och sedan springa samma runda. Det låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0