Unga Mödrar

image2191

Lägger upp en äldre bild på mig, hehe vet inte varför hade bara lust med det.. Idag har det varit en helt okej dag, har ju shoppat massor med fina kläder vilket är bra eftersom jag verkligen behövde det, sedan fick jag ju umgås med tjejerna, jävlar vad Sandra shoppade, det var iaf en helt ny gaderob haha.. Har aldrig sett något liknande, så välkommen in i shoppinggänget Sandra.

Sedan kom jag hem, där jag möttes av strömavbrott.. Hmm någon mer som haft det i dag?
Men det kom i gång efter ca en timme igen. Skumt.. Då glodde jag och mamma på unga mödrar. Intressant.. Blir lite irriterad på en av tjejerna där, hon rökte under gravidiliteten, vilket man inte ska för barnets bästa, det tar visst skador av det, men hon ba, jag gör väl vad jag vill.. Självisk?? Hmm stackars barn. Och så säger en att om man skaffar barn mellan 35-45 så är det jätte synd om barnet, Ehh ? jag vill hellre att mina barn ska ha det ekonomiskt och en bra trygghet, sedan spelar väl åldern inte speciellt mycket, okej man kanske inte ska vara för gammal, man vill ju ändå vara med under hela sina barns uppväxt. Men jag tycker att man ska tänka sig för innan man skaffar barn, man kan inte bara tänka på sig själv, men det är ju bara vad jag tycker..

Nej jag ska iaf skaffa barn inom en snar framtid, så fort jag har ett fast jobb, egen bostad och känner att jag klarar av att ta hand om barnet och försörja den och ge den en trygghet så blir det barn för min del :) Vill verkligen ha barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0