Underbar dag

Nu är man hemma från en underbart mysig dag, vi firade min kompis Sandra som fyller 21 idag, av mig fick hon ett diadem, 2 örhängen och en tröja. Vi käkade en god kycklingsallad i solen vilket var skitmysigt. Till efterrätt blev det vaniljglass med krossad polkagris, turkiskt peppar och choklad, älskling hämtade mig och nu är man som sagt hemma, känner mig skittrött och ska snart lägga mig i sängen, imorgon ska vi bege oss till Sickla och Nacka forum för en shoppingrunda, ska även köpa lite presenter.

Får iaf lite sovmorgon. Vilket ska bli skönt. Har ju examenarbete så nu blir det att jobba hemifrån, ska planera lite nu ikväll och kanske komma igång med det redan imorgon. Vill ha gott om tid på mig.

Åhh min syster ringde mig idag också, hon kom in på It/Media programmet vilket är jätte skönt, det var hennes förstahandsval. Spännande, de får ju egna laptop och allt.. Hehe. Lyckostar. Det skulle jag vilja ha.. Det ska jag önska mig när jag fyller år, så nu vet ni vad ni ska köpa till mig, hehe skämta :) Är verkligen jätte glad för din skull syster

image2168



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0