Tufft ibland

image2025

Money gillar verkligen sin råtta och har den som huvudkudde när han sover, hehe så himla gulligt.. Idag är det inte sådär jätte bra med mig, har fått en tid hos läkaren klockan fyra. Det var på tiden att jag tog tag i det, för det blir bara värre och värre med magen. Men men.. Hoppas det inte är något allvarligt..

Tänkte plugga en stund innan jag ska iväg. Har skrivit en sida på arbetet men det är mycket mer som måste skrivas. Så det är bara att sätta igång. Den här veckan kommer att gå fort, går bara två dagar i skolan vilket ska bli skönt. Har två läkarbesök på onsdag med, lite mycket läkarbesök men min operation gick ju inte som den skulle så en ny operation kommer att ske, när vet jag inte.. Vill verkligen börja leva mitt liv snart alltså. Slippa må dåligt och bara njuta. Är inte så lätt när man inte mår speciellt bra. Suck.. Har varit ett jobbigt år, men jag måste tänka positivt. Smärta gör en bara starkare, right? Jag ska klara av det här, så är det bara.

Även om man mår dåligt så måste man försöka leva vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0