Tisdag

image2040

Har precis kommit till skolan, somnade på bussen imorse, skit jobbigt. hehe. Ögonen gick i kors hela tiden och till slut kunde jag inte fokusera blicken på något. Men men.. Det är bara jag som har kommit än så länge. Men vi börjar ju inte förän klockan nio. Jag hoppas att vi går halvdag i dag. I think so, hoppas, för jag har ingen mat med mig, tänkte ju köpa något på vägen hem. En ceasarsallad. Mitt nyttiga liv har börjat bra, inget godis på två dagar, mycket vindruvor och frukt.

Ska inte heller dricka något med socker i såsom läsk och oboy. Blir bara ramlösa och vatten för min del. Rensa bort kroppen från all skit. Hehe..Tror min kropp kommer att må mycket bättre efter en sån här period. Kommer ju inte sluta äta godis helt utan jag äter det på helgerna bara. Kan vara skönt att ha lite sådana perioder och se om det gör någon skillnad med hur man mår i kroppen.

Gud vad jag saknar O.C, jag kollade jämt på det när det gick förut. Funderar på att köpa alla säsonger. Och sedan ha en riktig oc helg, hehe.

Kommentarer
Postat av: mikaela

ska göra samma stil som dig fast undvika godis i huvertaget ! :)

2008-04-08 @ 15:19:45
Postat av: Jennifer

Söt bild på Mischa!

2008-04-08 @ 16:33:41
URL: http://iennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0