Solig dag

image2002

Har inte haft tid att blogga så mycket idag, har passat på att varit ute i solen, åhh vilket underbart väder det har varit i dag, var ute med Mexx och min brorsa, han ville cykla, så vi var ute en stund. Nu hoppas jag verkligen våren är tillbaka så att det inte blir mer snö igen. Vill ju börja använda vårkläderna och vårskorna. Suck. Men man kan väl inte hoppas för mycket än..

 Sedan har jag bara tagit det lugnt. Låg i ett varmt bad vilket var skönt. Nu kom vi precis hem, vi har varit och handlat middagsmat, det blir tacos, halva familjen är ju på fotboll. Vi köpte självklart godis också. Mumsigt. Mitt lösgodis innehåller självklart mest choklad. Yummi. Finns inget godare.. Tänkte fixa till det lite i älsklings och min stuga. Så att det blir lite myspys innan han kommer hem.

Ikväll blir det väl att kolla på film.

Har ni någon ni kan rekomendera ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0