Radhus

Har suttit i samtal med alla möjliga, bl.a med banken och bostadsförmedlingen, ska kanske boka tid på banken för att prata med en rådgivare och lite sånt, och öppna ett sparkonto. Jag har lämnat ett intresse på ett radhus, en trea för 4700 i månaden vilket är skitbra. Jag ville också veta hur jag låg till i kön på bostadsförmedlingen. Och jag låg på sjunde plats vilket är bra. Älskling låg på tionde. De tio som ligger först får möjligheten att gå på visningen. Vilket vi får veta imorgon om vi får. Åhhh jag hoppas verkligen de är fina nu.  Ett radhus är ju en dröm. Vi har ju råd med det här så. Hoppas hoppas, ska ringa dit imorgon och fråga. Nu måste jag leta jobb också så att jag har något när jag går ut skolan. Tar nästan vad som helst nu bara jag får ett :) men det är bara att ligga i så får man ett. Fanns massor med jobb när jag kollade för en stund sedan. Ska bara fixa lite till på mitt personliga brev sedan ska jag skicka in det.

Och om jag får ett jobb så tänker jag ta lån så att jag kan köpa mig en egen bil.. Men nu ska vi inte hoppas på för mycket, en sak i taget..

image2277

Kommentarer
Postat av: Olivia

oki tack ! =)en fråga till :P
finns den affären bara på internet??

2008-04-21 @ 10:31:23
URL: http://bacio.webblogg.se
Postat av: N I C O L E

Olivia: Nää det finns att beställa som katalog också :)

2008-04-21 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0