Paus

Har tagit en liten paus i pluggandet nu. Har pluggat i två timmar i sträck så nu har jag börjat städa lite, ska väl sätta i gång att plugga igen efter lunchen. Tänkte göra en avocadosallad. Mumsigt.  Har faktiskt kommit på en bra design till min cv sajt så jag skickade in det till läraren för att få kommentarer, hoppas han gillar det, då kan jag jobba vidare på den. Tycker det är skitkul att göra designer, men svårare att koda upp det sedan, få se om jag lyckas.

Har precis städat klart badrummet och skurat golvet där, ska fortsätta med köket och sovrummet nu.. Mycket att göra.

image2204

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): : D. Jag ska ju på det där mötet och sen ska jag ivägg till Erik : D! Du då?

2008-04-17 @ 12:07:51
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: N I C O L E

sandra: hehe okeej mysigt , lycka till, du får berätta sedan hur det gick :) Jag ska plugga och städa :)

2008-04-17 @ 12:48:04
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0