Myspys

Imorgon kommer som sagt mina systrar till Stockholm och jag ska självklart träffa dom. Har bokat bilen hela dagen, Hehe. Så jag ska köra till Skärholmen för att de ska dit och shoppa och lite sånt, sedan ska de även besöka Ikea. Givetvis hänger jag på. Vill ju träffa dom. Men det ska bli kul. Så det blir en tidig morgon imorgon, igen. Gick upp halv åtta idag. På en helg. Då brukar jag tidigast gå upp halv nio - nio. Men men får ta igen mig på måndag, då ska jag sova ut. Ska bli skönt.. Ikväll blir det bara mys igen. Jag är inte en direkt partymänniska, alltså jag går inte ut speciellt ofta, tycker det är mysigare att mysa hemma och sånt, bjuda över kompisar och ha filmkväll med god mat.  Mysigt !

image2256

Kommentarer
Postat av: Hon

Ha en mysig kväll!

2008-04-19 @ 19:26:00
URL: http://honmedhonom.blogg.se
Postat av: emilie

hoppas du haft en bra dag! kram kram

2008-04-19 @ 19:26:26
URL: http://eemilies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0