Måndag

Hoppas att ni mår bra, har inte blivit mycket bloggande på länge, har varit sjuk och är fortfarande inte bra. Men men tänkte skriva lite här iaf. I veckan har det inte hänt något speciellt, har varit sjuk hela tiden. Har pluggat en hel del och solat, har ju varit underbart väder. Varmt och soligt. Härligt! I fredags var vi på visning av ett radhus, det var väl okej, men det är bara ett ettårskontrakt, och om jag blir erbjuden den tar jag den bara om man får möjlighet att köpa den efter ett år, just nu är det en hyresrätt men den ska nog bli en bostadsrätt och då vill vi ha första tjing på den. Så vi får se. Den var mysig och gammal, det är en känd arkitekt som har ritat radhuset.

Vi ska på en visning imorgon också, en bostadsrätt, två rum och kök, skitfräsch. Den har ett dressingroom också, perfekt för mina kläder. Den var billig också och allt är nytt i den. Så det kommer bli mycket visningar ett tag fram över, sedan ska vi bestämma oss. Min drömlägenhet ska vi på visning i maj, ligger i ett jätte fint område som jag trivs i eftersom älsklings föräldrar bor i närheten. Men den är lite liten, men har ett drömläge, terass och allt, mysigt. Inte heller dyr.

Men vi får se hur det blir. Man ska inte ta första bästa heller.. Men det är kul att gå på visning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0