Måndag

Godmorgon, ussh vilket väder det är ute, tur att vi hyrde filmer i går, vi har inte hunnit se solstorm än, ska göra det snart. Ska göra lite frukost först, äggmacka och oboy, mumsigt.. Gud vad skönt det är att vakna till en nystädat hus, det är verkligen hur fint som helst här. Och jag som skulle städa i dag, hehe. Men men blir väl att slappa framför tv:n och lite sånt. Tänker intre gå ut i det här vädret iaf. Älskling som sa att det skulle bli sol. Hmm hoppas det blir det snart då.. Gud vad skönt att vara ledig i dag. Men jag trodde att det var söndag så jag blev lite sur över att älsklings klocka ringde sex, men sen förstod jag att det var måndag.. Hehe.. Tänkte plugga lite i dag också, har ett arbete som ska in på torsdag, och jag kommer bara vara två dagar i skolan denna vecka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0