Lördag

Godmorgon
hoppas ni har sovit gott, jag tänkte åka till jobbet om en stund. Måste handla lite också. Ska kolla om jag kan låna någon bil. Orkar inte åka komunalt. Kanske tar med mig Mexx.. Hehe får lite sällskap. Idag ska ju älskling på match så jag får se vad jag hittar på när jag kommer hem sedan. Kolla på film och ta det lugnt, kanske måste plugga lite också. Har ett arbete som ska vara klart till på torsdag. Eftersom jag fick vg i både kreaktiva processer 1 och 2 så vill jag ha det i 3an också.. Åhhh vad skönt, det är som fredag för mig i dag, eftersom jag är ledig på måndag. Funderar på att fixa i gaderoben lite. Måste komma på en lösning till att få plats med alla plaggen.. Kommer shoppa på onsdag igen med Tina så. Hehe. ska försöka att hålla mig tills dess. Om det nu går.

image1997

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0