Lördag morgon

Godmorgon hoppas att ni har sovit gott, själv gick jag upp halv sju, på en lördag, suck. Hehe, vi ska ju vara barnvakt i dag till 3 av mina småsyskon tills imorgon. Och min bror har innebandymatch klockan kvart i nio en bra bit härifrån. Så vi tänkte följa med allihop. Ska snart göra lite frukost, fixa barnen och gå ut med Mexx, ingen rast ingen ro. Hehe men det ska bli kul. Sova kan man göra i graven sedan. Så det kommer att bli mycket lekande i helgen vilket ska bli kul. Hoppas bara på fint väder så man kan vara ute lite. Så här ser min lördag och söndag ut. Imorgon ska jag desutom jobba när de kommer hem, älskling ska på fotboll som vanligt. Men jag är iaf ledig på måndag. Ska bli skönt.. Dagens outfit består av enbart myspys kläder.

Vad ska ni hitta på idag ?

image2104

Kommentarer
Postat av: erlaperla

min mobil ringde alarm 05:03 men jag gick inte upp då ;)

2008-04-12 @ 08:37:31
Postat av: Sofi

Svar: Det har du rätt i! På morgonen kan man äta hur mycket onyttigt som helst!

2008-04-12 @ 12:33:05
URL: http://sofisvarld.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Sofi: ja eller hur :)

2008-04-12 @ 13:43:52
Postat av: N I C O L E

Erla: mää du är knäpp gumman :P

2008-04-12 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0