Lite läskigt men ändå

Sitter här i min ensamhet, fast iof jag har Money som sällskap, men har inge att prata med. Kan inte precis ha en konvesation med en katt. Haha.. Tänk om man kunde det, häftigt det skulle vara.. Eller.. Jajja. Sitter här och väntar på älsklingen, han kommer väl hem snart. Då ska vi åka i väg och kolla på radhuset, inte på visning utan bara åka och kolla hur det ser ut och hur området är.. Det var ju idag jag skulle få veta om vi har möjlighet att köpa det, men tanten som har hand om det var inte där i dag så jag skulle återkomma imorgon.. Ska ställa klockan på en minut i åtta, haha. Nää men imorgon får vi veta, shit vad spännande..På ett sätt är det jobbigt, har ändå bott här i elva år, har mina syskon, djur och dom här, jag stormtrivs i mitt lilla hus. Men ändå, vi måste ha större. Så det är bara att ta ett steg till in i vuxenlivet, bara man flyttar dit man vill kommer det att lösa sig.. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att radhuset blir vårat... Snälla..

Ni vet väl att unga mödrar börjar tio i sju idag så att ni vet om ni kollar på det. Dåligt att ha så olika tider. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0