Lånelöfte

Hallå kära läsare har inte haft så mycket tid till bloggen men nu har jag det, vi var ju på visning igår på ett annat radhus, skitfint, men det såldes redan i går efter vi varit på visning, men men har min drömbostad kvar. Ringde och pratade med mäklaren till det och lite sånt. Det är visning på söndag som vi ska gå på. Vi ska boka tid med banken också om ett sånt där lånelöfte. Det håller i ett halvår vilket är jätte bra. Så jag hoppas innerligt att vi köper lägenheten. Men mer om det på söndag. Spännande!

Annars i daghar jag kollat på greys, varit och köpt nybakat bröd och lite sånt, var skitsugen på det så jag drog och köpte det till frukost, mumsigt.

Här sitter jag nu med en handduk runt huvudet och väntar på älsklingen, om vi hinner ska vi dra ner till banken idag. Hoppas..

Jag tycker att det här med lånelöfte är skitbra, då får man verkligen möjligheter. Älskling kan ju ta ett högt lån vilket är bra medan jag fortfarande pluggar har jag ingen direkt inkomst. Men det skulle inte vara några problem det heller, mamma och B ska då gå i borgen för mig i såfall. Så vi kommer att få lån, frågan är på hur mycket, för vi vill ta ganska mycket så vi kan köpa nya möbler också..

Men fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0