Kläder

Godmorgon
hann inte plugga i morse då jag försov mig lite. Vi skulle mötas vid ett ställe inne i stan med klassen. Men nu är jag vid skolan igen. Jag och Annelie tog en snabbis inne i stan och käkade lunch och gick i lite affärer. Cubus och Gina har fått in massor med snyggt, hittade massor jag vill köpa, men är lite pank nu. B är skyldig mig en hel del pengar så jag hoppas jag får det snart, då kan jag iaf shoppa lite. Vill ha lite nya vår och sommarkläder. Hittade en brun skinnjacka också på Cubus, för bara 399. Jätte billigt ju, min som jag har nu kostade nästan 2000 så jag blev väldigt glad..

Vi börjar om ca 2 timmar så jag köpte lite godis och ska passa på att blogga lite..

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0