Home

äntligen har jag kommit hem från skolan, vägen hem är inte kul. Tunnebana i rusningstid säger allt, finns inget värre än att stå där och trängas, bli trampad på fötterna och allt annat.. Suck.. Haha vet ni vad jag tydligen har gjort, hängt in jackan i badrummet, hahaha. Älskling sa det precis, snacka om att jag är trött.. Men är ledig imorgon, få se vad jag hittar på då. Ska försöka plugga ikväll så att det inte blir så mycket imorgon. Fick massor med ideer om vad jag ska skriva.. Har också kommit på ett examenarbete, men som jag kanske har sagt tidigare, ni får veta vad jag ska göra om det godkänts.

Vi ska snart åka iväg till Samis päron och käka middag, undra vad det blir för gott.. På väg hem sedan tänkte jag köpa mig en påse godis..

Idag är det tre bra program, Spårlöst, Efterlyst och Insider..

Vad ska ni se på ?



image1983

Kommentarer
Postat av: lanah

så äre med tunnelbanorna i större städer :) fast här i Boden trängs vi vid bussarna istället, blir trampade på fötterna osv :)

2008-04-03 @ 19:07:37
URL: http://laanah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0