Godmorgon

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott, själv har man vaknat flera gånger pga älskling låg precis brevid mig vilket var lite jobbigt så jag fick hålla på att putta på honom hela tiden, för han snarkade i mitt öra också. Hehe men uppe med tuppen var jag iaf. Tog med mig Mexx och åkte och jobbade en stund. Hinner inte det imorgon då jag ska träffa mina systrar. Äntligen. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig. Vi ska ju på ett års kalas i dag, min kusin fyller år.. Jag har köpt ett par vita piratbyxor, en tunika med fjärilar på och en grå kofta, jätte sött.

Ussh jag såg en hemsk dokumentär i går, Tsunamin, fyfan. Man kan inte föreställa sig hur det var, en ren mardröm. En våg var ju ca 30 m. Alltså shiiit. Fy vad hemskt. Jag skulle ju ha varit där när det hände och jag får tacka min lyckliga stjärna att vi inte åkte dit just då. Thailand alltså. Vi hade bokat resa till Khao Lak, vi skulle åkt den 17 december och firat julen där. B fick veta att om vi åkte lite senare i början av januari skulle det bli 20.000 kr billigare, vilket han bokade om då. Den dagen då allt hände ringde många oss och kollade så att vi var hemma. Det var vi, tack gode gud. Sedan var vi tvungna att boka om igen. Den gången blev det Dominikanska republiken. Det är så sorgligt att det hände och att så många dog.

Tack B att du bokade om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0