Godmorgon

image2013

Godmorgon, hoppas att ni har sovit bra, det har jag, känner mig utvilad och pigg, idag ska älskling och jag hitta på något kul. Får se vad det blir. Det är som lördag för mig i dag eftersom att jag är ledig imorgon, då tänkte jag storstäda och möblera om lite, ta bort massor med saker och lite sånt. Kanske ska köpa lite korgar och ha på gaderoben. Men en hel make over behövs här hemma. Ska försöka måla om också, men det får älskling göra. Hehe. Ska gå in och göra lite frukost och sedan hoppa in i duschen och fixa mig lite.

Gud vad jag saknar mitt blonda hår, men blev så trött på att jag fick utväxt direkt så jag har bara låtit mitt hår vara. Synd att man inte var naturlig blond..

Kommentarer
Postat av: mikaela

äsh du ska ha ditt natruliga , du skulle fixa min design igår !:(

2008-04-06 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0