Fullt upp i helgen

Det skulle ju bli sol i dag, var är solen ? men om det blir soligt senare tänker jag ta med mig Mexx på en långpromenad och efter det jogga. Sitter i skolan nu men vi går nog inte länge i dag. Skönt. Tänkte skriva min projektplan till examenarbetet också. Så har jag det gjort så jag inte behöver göra det i helgen, då är det fullt upp hemma, ska passa tre små barn. Hehe. Jag och min kille ska passa mina småsyskon lördag till söndag. På lördagen blir det att gå upp extra tidigt då vi ska ta med oss alla till min brors innebandymatch.  Så det kommer inte bli mycket sömn i helgen men det blir mycket lek kan jag lova, hehe. Får vila upp mig imorgon då jag är ledig, är även ledig på måndag.

Håller på att skriva mitt arbete som ska in i dag, kommer nog bli fyra sidor, är på tredje nu. Åhhhh äntligen ska vi lämna in det så man slipper det ;) hehe..

Men jag hoppas iaf att solen kommer idag, vill verkligen komma i gång med träningen.. Behöver köpa nya träningskläder och skor. Ska kanske springa in på Staduim efter skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0