För liten gaderob

suck varför ska det vara återblick på top model just nu :(  tråkigt. Jag och älskling kollar runt på hus som fan nu, vi vill ju ha ett elementhus, ett färdigt hus som vi kan ställa på en ledig tomt, finns hur många fantastiskt fina hus. Verkligen skitsnygga. Ska kolla vidare imorgon också.. Ska snart lägga mig i sängen igen och kolla på top model. något måste ju vara nytt. Suck.. Imorgon är det torsdag, har inget planerat, blir nog inte shopping imorgon. Kanske tar en sväng för mig själv efter skolan, förhoppningsvis slutar vi tidigt vilket jag verkligen hoppas. Skulle vara skönt. Kan vara skönt att vara en stund för sig själv också. Att bestämma vilka affärer man vill gå i och hur länge. Inte lyssna på andra. Men ändå, skulle vara trevligt med lite sällskap. Men vi får se vad jag gör.. Ska iaf plugga en hel del. Vill inte sitta med skolarbete under helgen.. Då vill jag hitta på annat skoj.. Har inget direkt planerat än så. Funderar på att dra med älskling till Ikea för att kolla på en gaderob. Det skulle behövas då jag får plats med hälften av mina kläder typ. resten ligger lite här och där, inte just nu för nu har jag verkligen tryckt in allt i gaderoben, men i vanliga fall. Hehe.. Drömmen vore ju ett dressingroom, men det får det bli sedan när vi har eget, det har älskling lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0