Examenarbete

Jahapp där rök mitt inlägg jag precis hade skrivit, vad är det för fel på bloggen, jävla krångel hela tiden tycker jag, blir trött. Undra hur många som har bytt till typ tjejsajten eller liknande ? Ajja, hoppas det blir bättre snart.. Sitter här med handduk på huvudet och morgonrocken, ska snart fixa mig. Föna håret och sånt, ska slänga upp dagens outfit, ofta brukar jag ha mjukiskläder eller sånt när jag shoppar men tänkte ha jeans på mig idag. Intressant va.. Hoppas vädret blir bättre också, imorgon ska det ju bli jätte fint, hoppas verkligen det. Då blir det att sola och gå långpromenix med Mexx. Mysigt..

Har ju inte berättat om mitt examenarbete, jag ska jobba med att göra en bra cv sajt. Tycker det är så viktigt och då kan man lika gärna göra den unik. Så det ska jag designa, sedan koda upp och så. Ta massor med fina foton och andra arbeten och lägga i portfolien. Varför jag valde att göra en cv sajt är för att det är ju så viktigt att ha en bra cv med tanke på att det är det första företaget läser om dig. Så det var en självklarhet att jag ska göra det.. Ska bli intressant och kul...

Nu måste jag fixa mig, slänger upp dagens outfit snart. Det vill ni inte missa Haha..

image2179

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

godmorgon =)

2008-04-16 @ 07:47:13
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Marielle: godmorgon :)

2008-04-16 @ 08:06:57
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0