Återblick

image1931

Tänkte börja med en återblick på vad jag gjort i helgen. I lördags var jag som sagt på Ikea med mamma. Vi köpte bara småsaker såsom skärbräda, saxar och sånt till köket.. På söndagen skulle jag ha tjejerna här, Sami och dom åkte till Norrköping för att se djurgårdsmatchen. Vid halv ett kom Tina hit och vi tog med Mexx på en långpromenad och mötte Sandra. Vi hyrde två värdelösa filmer, Flickan i källaren och deap feer, inget jag rekomenderar. Vi käkade gott och vräkte i oss godis och pratade och skrattade till klockan blev ca halv nio..

Sedan kom Sami hem så vi mös.. Har ju varit ledig måndag och idag också, börjar skolan imorgon. Så i går storstädade jag, va ute på långpromenad med Mexx och bara tog det lugnt.. Sedan när älskling kom hem kollade vi på The heartbreak Kid. Den var rolig, hehe.. Så den rekomenderar jag..Innan Sami kom pluggade jag rätt mycket. Läste ut boken på 600 sidor och skrev ner massor.. Jag vill verkligen klara provet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0