Aspuddens badhus

Godmorgon!
Hoppas att ni har sovit gott, jag har drömt massor med sjuka drömmar. Mardrömmar bl.a. Orkar inte ens skriva opm dom för de fick mig att må dåligt. Meen men, här sitter jag iaf, ska slänga på mig lite kläder snart men först ska jag hoppa in i duschen, sedan äta lite, och sen sätta i gång med mitt arbete, ska nämligen skriva om ett bad här i Stockholm som kommer att tvingas stängas. Och vi ska skriva om hur man kan förhindra det och lite sånt. För politikerna vägrar att ge 6 minljoner för renovering. Och det här är ändå bland Sveriges äldsta badhus. nämligen Aspuddsbadet..
här kan du skriva på protestlista och det tycker jag att du ska göra det går snabbt  www.raddaaspuddsbadet.nu

Här kan du besöka hemsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0