Birka Paradise

Helgen började med att vi var på kryssning för att fira Sami. Birka Paradise var en jätte fin båt.  Vi åt gott och hade trevligt, vi firade med Champange men jag drack inget "nykterist"..  Vi satt vid poolen bra länge. Vi var typ först där uppe se kom alla andra och det blev en trevlig stämning. Benny var den enda som badade av oss. Hehe.


Sen åkte båten och utsikten blev bättre och bättre. Jag och älskling gick ut och det var underbart fint ..



Vi åt på en fin restaurang. Till förrätt blev det havskräftsoppa med friterade räkor
och till varmrätt åt jag smördesignadlax med mandelpotatis. Mmm , det rekomenderar
jag starkt. Gud vad gott det var...



Blev en cigarr efter maten för älsklings del..



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0