Vintertid ...

Godmorgon godmorgon
ni har väl inte glömt att ställa om klockan till vintertid? det har jag nämligen gjort, Suck. Blev lite förvirrad över att se att klockan på datorn var tio i 8 och min mobil tio i 9. Men men , ska snart hoppa in i duschen och sen äta frulle, ska hämta älsklings föräldrar vid båtarna snart. Sen ska vi hem och storstäda och möblera om lite :) Sen får jag se vad som händer. Imorgon är det skola igen då det är föreläsning om interaktionsdesign på förmiddagen och så ska vi i gruppen jobba på eftermiddagen. Vi har inget höstlov :( vi har bara jul och sommarlov. Jag känner att ett jag skulle behöva ett höstlov nu.

Veckan
Måndag - föreläsning och eget arbete
Tisdag - förmodar jag att vi ska jobba i gruppen
Onsdag - Samma sak
Torsdag - ska jag försöka hinna träffa syster, som ska till Sthlm

Snart är det Halloween, vad ska ni göra då?

image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0