Vilket är ditt drömresmål?

Förutom att jag har städat mycket idag så har jag tagit hand om mig själv. Haft ett spa vilket var väldigt uppfriskande, man blir som en helt ny människa. Jag skulle vilja åka på ett riktigt spa någon gång, det har jag alltid velat, någon som vet nått bra ställe? Eller så får jag vänta till Thailand, för vi har nämligen spa anlägning på hotellet. Härligt!
Ni som ännu inte har varit i Thailand så ÅK dit, närmare paradiset kommer man inte. Jag kan lova att det här inte är sista gången jag åker dit :) , vem vet nästa gång kanske blir för gott .. Nä skoja bara. Skulle nog inte klara av det klimatet året om, Och sen är det ju regnperiod också, nä jag är glad att jag bor i Sverige, där vi har skönt och varierande klimat. Men att resa minst en gång om året måste jag göra. Mitt mål är att besöka alla världsdelar, Hittils har jag varit i Europa ett antal gånger, Asien och  västindien (kanske inte är en världsdel men iaf) Var i Dominikanska då... Nästa år blir det troligen Grekland igen. Mina syrror ska dit och jag är bra sugen på att följa med, om ekonomin tillåter det. Min dröm är att besöka Afrika, typ Kenya eller något skulle vara häftigt att se :) nån som varit där? Jag vill även besöka Japan och Indien. Och ett antal andra platser.. Jajja nog pratat om det, ska snart se en till film. Har blivit mycket film idag, men det är ju söndag , så då får man slappa :) ..

Vilket är ditt drömresmål ?

image286

En bild från Khao Lak dit vi ska snart

image287

Japan

image288

Indien

image289

Kenya



Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vill tillbaks till Thailand , var där för cirka 7 år sedan.

2007-10-21 @ 18:49:39
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0