Massa plugg och skit ...

Idag träffade jag min projektgrupp som sagt vid fridhemsplan. Vi fikade och pratade om hur vi skulle göra med vårat arbete, och vi skrev skrev och skrev, sen lunchade vi eller dom, jag får ju inte äta, dom åt på en indisk restaurang och jag kollade på och blev så suktad, sen tog vi bussen till skolan där arbetet fortsatte, för min del orkade jag inte när klockan var halv fem, hade ju inte ätit något heller, men vi hade nästan gjort klart allt som tur var :) .. Sen var det bara att åka hem, var hemma halv sex då det var dags för middag som bestod av japansk fisk och potatis för min del, dom andra fick ris och räkor m.m. Sen har jag fixat min blogg , är inte klar än men på god väg , äntligen, det är ju skam för mig som är webbdesigner att inte klara av att ändra på min blogg, men det handlar mer om att jag inte orkat haha :D Så nu ska jag tänka ut något snyggt.. Har precis tagit en dusch vilket var så skönt, hinner inte duscha håret imorgon bitti då jag ska iväg till sjukhuset för återbesök, måste åka tio i 7, suck, så det blir en snabbdusch imorgon bitti.

Ikväll är det Top Model Sthlm :) Glöm inte att kolla på det

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tycker bloggen blev väldigt fin :D

2007-10-25 @ 14:50:17
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0