måndag

Sitter i skolan nu, börjar klockan 1 igen. Vi har grupparbete där vi ska göra om en hemsida och lite sånt :) vet inte vilken grupp jag tillhör än för att jag har varit borta.. Men det får jag snart veta . Efter skolan ska jag bara hem och ta det lugnt. Ska gå en motionsrunda med Mexx. Måste komma igång igen. Inte ligga på latsidan här inte. Gick till bussen i centrum imorse så då fick jag en halvtimmes promenad vilket är skönt. Minst en gång om dagen måste jag "träna" annars mår jag inte så bra.

Dagens outfit består av
Ett svart linne från monkis
En dieseltjocktröja som är mörkblå
Lee jeans
Brun halsduk
Skinnjacka från JC
och beiga mockasiner

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack :)

Hur mås allt med dig nu?

2007-10-22 @ 19:47:17
URL: http://color.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0