i mina egna tankar

Ja det har varit lite mycket att man suttit och dagdrömt den här veckan hittills, tankarna bara far omkring i huvudet, Vad vill jag med mitt liv, är en fråga som kommer regelbundet, vill jag det här? vill jag plugga vidare, vad vill jag ? .. suck. jobbigt som fan. Idag har jag varit i skolan, suttit med min projektgrupp och skrivit lite, efter det drog jag hem och tog hand om Flis medan mamma hämtade mina brorsor, var även ute med hunden, då jag frös som fan tog jag en lång härlig dusch, Åhh vad skönt det var. Älskar att bara stå stilla och typ vara i mina egna tankar och få varmt vatten på sig..

Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag har pluggat det jag skulle göra klart tills imorgon, då jag ska träffa min grupp på ett café och skriva klart arbetet som ska in på fredag.  Plugg, plugg, plugg. Hela tiden. Suck. Jajja men det är bara några månader kvar, sen lär jag nog inte plugga något mer :D då har jag pluggat i 15 år. Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha mer bilder på dig sötnos

2007-10-23 @ 21:26:50
URL: http://www.maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0