dagen innan operationen...

Har precis kommit in med hunden , vi har varit på våran andra långpromenad i dag, så himla mysigt väder. Solen skiner, men det är lite smått kallt ute , men men.. Underbart höstväder!


Idag har jag fixat och så här hemma, har packat lite och ska senare iväg till Sandra och prata lite och få låna lite tidningar. Tack gumman ♥

Ska snart hoppa in i en varm skön dusch. Ska även duscha senare ikväll med nån speciell lösning och imorgon med som dödar bakterier inför operationen. Ska ringa sjukhuset vid fem tiden för att få reda på när jag ska vara där imorgon. Nu är jag smått nervös. Skönt att ha älskling vid sin sida ♥ TACK till mina underbara vänner och familj..

image252


image253



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror att de kommer gå jätte bra :) Ska hålla tummen för dig. Puss Puss

2007-10-09 @ 15:39:53
URL: http://color.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0