Bakelse m.m

När jag kom till centrum så gick jag förbi vårat konditori här ute, jag köpte ett gott bröd som heter frank kudde, sen köpte jag även en hallon och choklad bakelse. Mums. När jag gick därifrån så träffade jag Elin och stod och snackade med henne en stund, hon hade sin lilla Bianca med sig men hon låg och sov i vagnen, gud vad söt hon är ♥ . Hon är verkligen jätte fin gumman :) jag är glad för din skull :) .. Sen när vi hade pratat klart gick jag till konsum för att köpa vege schnitzlar och lite godis, vadå jag måste ju unna mig lite nu när jag får äta igen :D
När jag kom hem tog jag med Mexx ut på en promenad vilket var skönt, jag gjorde även mackor av brödet jag köpte. Sen blev det att kolla på film. Har precis fixat klart mig, vi ska snart åka till min morbror, älsklings pappa hämtar oss så Sami får övningsköra dit. Ska bli kul att komma dit, hoppas bara lilla Joline är vaken :)

Här är en bild på min morbror och min kusin från i sommras. Lilla charmtrollet ♥

image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0