Ännu en dag i skolan

Var vid skolan vid 10 idag för att möta upp min grupp för att diskutera vårat arbete. Nu har vi lunch så då passar jag på att blogga lite, träffade Nasim i dag i skolan vilket var roligt, hon har klippt sig och allt, jätte fin gumman ♥ älskar din stil men det vet du ju redan.. Vi ska träffa våran lärare vid 1 tiden för att gå igenom lite saker, sen efter det ska vi intervjua folk, vet redan vilka jag ska intervjua. Så det ska jag göra idag. Massa plugg helt enkelt. Blää. Stressigt också eftersom mycket ska in på fredag, och jag har två läkarbesök denna vecka, STRESSSIGT värre. Så imorn är det skolan igen hela dagen tills vi är klara. Sen förhoppningsvis är jag ledig torsdag och fredag, håll tummarna, och då DÅ ska jag shoppa, massvis, det är jag verkligen värd, Har inte shoppat på flera veckor vilket är skamligt...

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag får äta riktig mat. Åhhh vad jag längtar.

Veckans måsten

♦ Plugga vårat grupparbete
♦ Träffa Tina och Sandra
♦ Shoppa
♦ Städa hemma
♦ Äta mat
♦ SOVA
♦ Åka och träffa morbror med Sami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0