Vad ska jag ha för design?

Har precis ätit middag som bestod av lammfärs, potatisklyftor och fetaostsallad. Jätte gott.
Sitter här och försöker klura ut hur jag ska ha designen på min blogg. Hmm. Några ideer? Ni tänker nog hon som är webbdesigner och allt borde komma på en ide själv men jag tycker att det är svårare att göra något till sig själv. Suck men jag ska nog tänka ut någon fin design på min blogg. Den får vara såhär så länge så får vi se vad som händer.
Får se vad jag ska hitta på ikväll, just nu är jag ensam, älskling är och äter middag hos sina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju fint nu : )

2007-11-14 @ 09:19:41
Postat av: Anni

Hej gumman, vad önskar ni er i julklapp?:)

2007-11-14 @ 13:30:37
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: mika

varför skirver du inte blogga längre ?:(

2007-11-15 @ 06:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0