Ullared

Imorse gick jag upp tidigt, närmare bestämt 01.55 och jag var verkligen en zombie då, men pallade av att ställa mig i duschen m.m. Klockan 02.20 så kom Tina och Victor och hämtade mig, vi skulle nämligen till Ullared och shoppa julklappar m.m. På vägen dit var jag rätt trött så jag sov ganska mycket, haha, väl framme när det öppnade 08.00 var det redan massor med folk. Men jag förstår varför, det var verkligen en upplevelse. Dom hade allt möjligt, och det bästa var att det va BILLIGT.Fan va kul vi hade där, Tina shopppade galet mycket, eller jag trodde det, till slut plockade hon bort en del. Det är inte ens början av December och jag är nästan klar med alla julklappar. Skönt. Och till en billig summa. Mycket för pengarna :) Jag kunde verkligen inte tänka mig hur det skulle vara. Jag skulle kunna gå där i flera dagar, vill dit igen :) Hehe. Vi var där i typ fyra timmar för att sedan bege oss hemåt. Fint väder och en kanonutsikt, speciellt när vi åkte vid Vättern vid Gränna. Sagolikt. Trafiken rullade på och resan gick kanonbra. Jag hade det jätte trevligt med dig gumman, äntligen blev det av, vi har ju planerat det här länge :) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tack för en underbar shoppingdag stumpan. det var verkligen supertrevligt. Det här kommer vi självklart göra fler gånger. Right?

Är trött så ska bara lägga mig i sängen nu, och slappa. Skönt att slippa julstressen inne i stan i år. Har bara ett fåtal saker jag måste köpa. Så jag rekomenderar er att åka till Ullared ni som ännu inte varit där, jag hade missat något om jag aldrig hade åkt dit. Det går inte att beskriva. Det är KANONBRA!!!


♥ Tack sweety för en underbar dag ♥ Du betyder!




Kommentarer
Postat av: Tina

du så söt gumman ! =) tack sj , blev mycket lyckat *ler* självklart ska vi dit igen *blink blink* hehe, du betyder massa gumman

2007-11-15 @ 20:32:54
Postat av: NICOLE

ABSOLUT :D

2008-02-19 @ 13:44:21
Postat av: Anonym

2008-07-22 @ 23:28:01
Postat av: Anonym

2008-07-22 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0