Top model och massa ramlösa . . .

Skola som vanligt. Men vi gjorde klart allt idag vilket var skönt, jag är en sån som vill göra klart allt så snabbt som möjligt, och inte skicka in i sista sekunden. Så nu är jag ledig torsdag och fredag så det ska bli skönt, för jag har mycket att göra som jag måste uträtta, hehe. Har precis kommit hem från affären, köpte lite saker till mamma och mig själv. Ramlösa i massor. Nä men iaf granatäpple och kaktus, anledningen till att jag skulle åka och handla från början var att både jag och mamma var sugen på frasse, men tror ni att det fanns, nej som vanligt var det slut, GAAH. Blev så irriterad, var verkligen jätte sugen, så jag köpte en marabou chokladkaka istället med smak av apelsin, yummi. Och så har jag min älskade ramlösa :)

Ikväll är det Top Model :D Vilken är eran favorit? Min är Margarita, hon är så himla söt och så blir hon jätte fin på kort, älskar hennes hår. Så jag vill absolut att hon ska vinna allt. Det är hon värd. Hoppas hon bara inte blir utvisad eller vad det var för snack om det.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tycker oxå Margarita är bra :D Har ingen spc favorit faktiskt! Gillade Nadia, men hon är ju ute nu...

2007-11-07 @ 17:32:57
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Mikaela the best

Hon och Jenny såklart

2007-11-07 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0