Tillsammans klarar vi allt . . .

image401

Varje sekund av mitt liv finns du där
i hjärtat, i minnet, överallt
Du får mig att le
Du får mig glad
Att må bra
Smärtan du känner
Jag känner den med
Hur ska jag göra för att allt ska sluta bra
Att ett leende blir äkta
Ett skratt
Ett rop
Att det inte faller tårar
Ensamhet
Jag vill bara hålla om dig
Finnas där
Jag vill göra något
Jag står snart inte ut
Jag hör ropet
Men kan inte hjälpa
Jag älskar dig lilla du
Allt ska bli bra
Jag lovar


~~ Tillsammans klarar vi allt ~~

♥ Min Vackra ängel ♥
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

´Fula Feta Kossan på bilden :/

2007-11-05 @ 20:13:12
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ

2008-02-19 @ 13:56:05
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ

2008-02-19 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0