The good girl . . .

Godmorgon

Låg och kollade på filmen the good girl eller nått sånt, med Jennifer Aniston. Den var helt okej, slutade inte som jag trodde iaf. Sen efter det somnade jag som en stock och gick upp vid tio i nio idag för att storstäda, jag vet att det låter som att jag storstädar varje dag men det gör jag inte, nu är det jätte mysigt här, och har tänt rökelser och så för att det ska lukta godare. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Slappa och kolla på Heroes. Ska snart värma en pizzabit sen i fredags då vi åt hemlagad pizza hos älsklings föräldrar. Mums. Jätte gott. Godare än att köpa pizza, är ju inte förtjust i pizza överhuvudtaget men det här gick i.

Jag har länge funderat på vad jag och älskling ska göra på Nyår. Förra året firade vi med Micke och Angelica här hemma hos mig, jätte mysigt. Antingen blir det repris från förra året eller så får vi höra oss om vad andra ska göra :) Nått blir det iaf. Och snart är det jullov för mig, slutar vecka 50 då jag har TUSEN saker att göra, julstäda, köpa resterande julklappar om jag inte hinner göra det innan, planera vad jag ska ta med mig till Thailand + massa annat som kommer att dyka upp.

Veckans planering

Måndag
Träffa projektgruppen på Waney´s innan mötet med våran kund. Sen fortsätta jobba med projektet.
Tisdag  Skola hela dagen tills vi är klara
Onsdag  Läkarbesök och träffa någon kompis
Torsdag Fixa myspys i stugan m.m.
Fredag Redovisning i skolan, möta upp syrran i centralen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0