stooooorstädning + massa annat

Nu har man precis ätit middag som bestod av Tortelini i ostsås. Mmm jag älskar ost, jag är ungefär lika galen i ost som Oskar i Piff och Puff är. Jag är GALEN i ost helt enkelt.

image407

Veckans planering ser ut ungefär såhär, imorgon har jag skola hela dagen och förhoppningsvis gör vi klart det då. På torsdag ska jag försöka dra med mig Tina och Sandra till the big city, måste köpa lite nya kläder och annat :) jag skulle bl.a vilja ha ett par cheap Monday jeans, ska iaf prova ett par för att se om dom sitter bra på mig. Vill ha låga jeans, stuprör i olika färger. Jag hatar mina LEE jeans, alla sitter pösigt på mig nu. Sen är jag i ett stort behov av koftor, har en kofta jag gillar, en svart från Gina tricot. Jajja, på fredag är jag ledig och behöver verkligen storstäda, då menar jag STORSTÄDA mitt hus och göra det bättre med förvaring och allt, möblera om, skura väggar och golv, fixa gaderob, bädda rent, ja en riktig STORSTÄDNING. Lördag ska jag jobba. Kanske ska försöka tvinga med mamsen till IKEA ??? i need förvaringsboxar + lite annat, för nu jävlar ska det bli förändring i svinstian.


image408

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar till Niki: :(, Nä är inte ledig då, just nu är jag sjuk också :(, på torsdag ska jag träffa pojken om jag blir frisk alltså.. Kan vi inte dra till stan på lördag? Puss min älskling!

2007-11-07 @ 11:42:52
URL: http://kristallicierad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0