Nya bilder och tjat om heroes . . .

Är det fler än jag som tycker att blogg.se segar idag? det är ju jätte segt, blir galen. Jajja. Kom hem ungefär vid halv fem idag. Träffade Nasim i Slussen och tog samma buss som henne :) inte ofta man ser dig gumman men det är alltid lika trevligt. I wish you good luck today ;) you know.. Sen när jag kom hem käkade älskling och jag. Tandorikyckling med gulris och två olika såser. Mums. Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att kolla på Heroes, min drog. Är beroende av det, som jag nämt tidigare, så himla bra. Hiro är så sjukt rolig. Ska snart fixa lite här hemma sen är det bara att slappa. Är verkligen sjukt trött. ZzzZzz. Skulle kunna somna på en gång, är helt slut i kroppen, vill inte bli sjuk nu. Varför ska man typ alltid bli det när man har tusen saker att göra, nej jag ska INTE bli sjuk, så är det bara.  Tänkte sätta in lite nyare bilder på mig ( Mikaela som tjatar jämt) :) så nu gör jag det enbart för din skull gumman... Dom två första är från i morse när jag väntar på bussen, den sista är tagen på cafét när jag väntar på dom andra, den är tagen idag med. Så här kommer tre alldeles nya bilder.

image464

image465

image466

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag & Ellinor gick i samma klass från förskolan till sexan men nu går vi i olika.

2007-11-19 @ 21:22:23
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: mika

spegel spegel på väggen där , säg vem som snyggast i gustavsberg är ? NICOLE LAG !

2007-11-20 @ 06:30:37
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Tina

hej gumman ! sa ju att heros är bra ;) *blink blink*
puss =)

2007-11-20 @ 10:06:30
Postat av: Nasim Riahi

Gullig du är! Tack för önskad lycka :P haha eller hur man ska säga :P

2007-11-20 @ 21:27:25
URL: http://riahinasim.blogg.se
Postat av: NICOLE

Kristin: Aaa då vet jag :)

2008-02-19 @ 13:32:42
Postat av: NICOLE

Mika: naaaw du är för SÖT

2008-02-19 @ 13:33:31
Postat av: NICOLE

Tina: JAAAAAAAAA Tack gumman

2008-02-19 @ 13:33:50
Postat av: NICOLE

Nasim: Hehe varsegod sötis

2008-02-19 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0