Livet 2008 . . .

Godmorgon

Vaknade för en stund sen och tar mig tid till att blogga lite, ska snart på ett möte, sen tänkte jag springa in till konditoriet och köpa nybakt bröd. Mums, jag kommer ihåg när vi bodde på söder, då hade vi ett bageri precis nedaför oss och då blev det nybakat bröd varje dag, så jag är liksom uppvuxen med det, nog pratat om gamla minnen. Idag blir det nog en slapp dag. Jag ska planera hur jag ska möblera om i mitt hus så att det ser bättre ut. Om jag kommer på någon bra lösning fort är det bara att åka iväg och köpa det som behövs och sen sätta igång.

Gud vad tiden går fort, det är snart jullov liksom och sen julafton, nyårsafton och en resa till Thailand, mycket som händer. Sen är det 2008, och det ska bli ett bra år, i hope. Det är mycket som händer då. Året börjar med en resa, när jag kommer hem sen ska vi ha praktik, jag har redan fått en praktikplats vilket känns skönt, gillar att vara ute i god tid. Sen är det examenarbete och lite annat som ska göras i skolan, sen i juni är det examen :D och sen börjar livet. Shiiit. Vad händer då liksom, ska skaffa jobb rätt fort, men innan det kanske det blir en resa om min ekonomi tillåter det, sen ska man börja se sig om efter ett eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0