Lämna mig inte du också . . .

Eftermiddagen
Har inte gjort så mycket, jag och Sami storhandlade för en stund sedan. Sen har jag bara varit ute med Mexx och så. Ska snart göra middag som består av en tonfisksallad med massor med citron och citronpeppar. Mums. Jag är lite orolig över en sak, det är så att min brorsa gjorde ett allergitest för några veckor sedan, och vi fick svaret precis, att han är allergisk mot något, vad vet vi inte föränn mamma ringer läkaren imorgon, om det är mot Mexx flyttar jag, jag pallar inte att lämna bort honom heller, som vi gjorde mot min dalmatin. Inte igen. Snälla. :( så nu sitter man här och kommer att vara orolig tills imorgon. FAN!


Ikväll ska jag kolla på en film och käka jordgubbsglass, mums :) det var verkligen länge sen man åt det, det va typ i sommras eller nått.
Vad tidigt det blir mörkt nu. Hatar mörkret.
Nej nu ska jag fixa lite middag och kolla på en film, :)

Vad ska ni äta till middag?

Lämna inte mig du också :(

image411

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farfar :)

2007-11-08 @ 16:27:28
Postat av: Anni

Oj, vad trist. Ni har ju inte ens haft Mexx speciellt länge. Hoppas att det är något annat!

2007-11-08 @ 17:56:22
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: Anonym

Anni: aaa det hoppas jag med :(

2008-02-19 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0